söndag 20 januari 2008

Söndag.

Det är väl bara att acceptera att söndagar är som de är, värsta dagen i veckan. Är slö i hela huvudet utan egentlig anledning. Vägrar tro att det är för vinet som jag drack med Meany igår. Jag verkar tyvärr ha höjt min toleransnivå. Allt smakar saft! Han ville såklart ligga med mig fast han förnekade det från början. Det fick han inte. Är hjärtligt trött på att folk bara vill ligga med mig hela tiden. Och det var inte bara därför. Meany var attraktiv när jag var fjorton år, nu är han bara ett trasigt vrak. Och jag tänkte fan inte hjälpa honom att vara otrogen mot sin flickvän, reko som jag är. Suck.

Oh well, imorgon är det skola och på tisdag är det photo-session på Tingvalla. Hoppas på att få några riktigt bra bilder. De hamnar eventuellt här om jag blir nöjd med dem. Det ska hursomhelst bli väldigt kul. Det bor en exhibtionist och modell inuti mig som längtar efter att komma ut. Och Tim, om du läser det här så borde vi snacka böcker, right? Konstkurs på G som troligen blir givande.

Allt blir vad man gör det till.

Inga kommentarer: